Livets ironi, jatack ♥

2kommentarer

Det är svinvarmt ute. Vi kokar och steks när vi jobbar. Vi blir törstiga. Vi kan inte dricka - ute finns det ingen toa. Sen slutar jobbet och var och en går hem till sitt. Jag är törstig. Inser att jag har något sår på läppen. Tusan. Jag har bränt opp mina läppar totalt. Kan inte prata (resulterar i korta meningar). Kan ännu mindre dricka. Fortsätter att vara törstig.

HAHAHAHA, jag klagar konstant på mitt jobb. Men jag älskar det. Trots värmen. Jag älskar Frida. Jag hatar ogräs. Jag älskar Fridas och mina drömmar. Jag älskar att bli brun. Jag älskar att sluta efter ett sjutimmars-pass. Ett leende på läpparna (som svider något oerhört). Det är det värt.

DET ÄR VÄRT DET . ♥
//Jordgummsjullan

2 kommentarer

Morfar

02 Jul 2010 12:47

Hej! Roligt att Du tycker om jobbet.Jag talade med

Dina basar idag.Så Jag fick beröm för mitt barnbarn

atthon var toppen.

Fridisen!

04 Jul 2010 20:17

Älskar JULiA, för Jullan, du är en livsnjutare och det borde finnas fler av dig(&mig)!



<3

Kommentera

Publiceras ej