Nationaldagen!

3kommentarer

Vilken fin dag! Vi har varit ute på firande till Grännäs, första gången vi var där & det var verkligen underbart bra. Det blev sommarvarm hud, i luften flygande snö av maskrosor och på scenen uppträdande av Hedda & andra människor. Sen åkte vi ut till Fyrudden och käkade och myste. 
Denna lugna dag, utan spår av stress, har vi levt på Sveriges Nationaldag. Flaggan på topp!

Nu har jag fixat lite med kläder av och på inför kommande veckan. Jag måste ha minst fyra ombyten som är vackra och tjusiga. På tisdag ska jag till Kris-Tina och få fint hår också. (JAG VILL HA ALMAS HÅR!!!? Fixar du det till mig Kris-Tina då då? Det är lugnt va?) (Alma har mitt favorithår, har jag sett)

Snart sommarlov och då vill jag baka, läsa, bada, vandra, (slippa djur) & spela minigolf någon gång ibland.

NO PRESSURE!!

3 kommentarer

Österholm

09 Jun 2010 21:36

Ojoj jag läste visst detta inlägg lite försent. Det blev ju ganska olikt Almas hår, ja ditt alltså. Hoppas du blev nöjd ändå?? Ha en bra dag imorgon!!!!

Ninni

10 Jun 2010 19:51

Vad hette låten som du, Siri, Maria och Arvid dansade till idag? (skolavslutningen)



Ni var förresten jättebra!

Ninni

11 Jun 2010 11:03

Okej! Jag tycker också att den låten är jättebra. Ta hand om dig också!

Kommentera

Publiceras ej