Slutet av en era ♥

0kommentarer

I'M FREE! Je suis libre. Jag är fri. Jag skulle lika gärna kunna vara en fjäril. Göra vad som faller en in. I have the power !
Jag är äntligen fri.

Igår var det skolavslutning. Vilket innebar farväl av vår tre år gamla vänskap i 9B, av underbara lärare & stämningar. Det fanns en viss stämning bland oss när vi var vi (alltså igår och tillbaka i tiden), vi var som en familj. Det är borta för evig framtid. Så igår grät vi, vi festade, vi dansade & vi skrattade. Det var ett vad man brukar kalla mardrömsliknande-tillstånd. Svårt att ta till sig.

Nu väntar framtiden på oss. Hon står och vakar längst bort i korridoren (som igår inte hade något slut). Det kan bara bli bättre, för det blir vad man gör det till. & nu har vi chansen att rätta till våra perfekta peronligheter som vi format på Vammarskolan. Nu har vi chansen att bli bättre för vi tillägnas en helt ny start på livet.

VI ÄR ÄNTLIGEN FRIA, VI KAN GÖRA VAD FAN VI VILL
Nu ska jag gå och duscha, sen äta & sen studera världskartan.
HAHA, jag har all tid i världen.

Kommentera

Publiceras ej