Att bara vara.

3kommentarer

Idag har jag hängt spagat i två ringar på gympan, ganska skoj såhär när man tänker efter. Precis efter det går Siri och jag och fikar. Jag tog jordgubbste och en chokladsak (har tappat namnet), fikade på det i 2 timmar. Sedan så kändes det dumt att sitta längre så vi köpte en till kaka och delade på den i en halvtimma. När jag kom hem låg i postlådan en Hemmets Journal nummer 10 och där var jag med i en artikel. Läste den och bestämde mig för att Eve och jag skulle baka en rulltårta och dricka saft/vin i cocktailglas samtidigt som vi lyssnade på svenska sommarhits från 1989.

Hej då och tack för att ni läser bloggen. Nu skall jag gå och flirta med Eve och lira SuperMario med henne.
I L♥VE LIVING
//Julia

3 kommentarer

E

04 Mar 2010 22:33

Det finns bara en Julia så ta vara på dej min bästa sötnöt ♥

Jk

05 Mar 2010 19:32

Fudge Brownie tror jag kakan hette!

Anonym

06 Mar 2010 17:13

Du som gillar att läsa, har du läst den här krönikan: http://www.aftonbladet.se/wendela/article6730553.ab



Läser ofta henne, för hon skriver så kul/bra på något sätt. Rekommenderas.

Kommentera

Publiceras ej