Det tar sig in i ditt huvud

1kommentarer

Herregud vad jag undrar vad människor tänker på.
(inte bra för min hälsa)
(eftersom ingen har mod att säga det)
(varför är det så svårt att klä sina tankar i ord utanför sitt eget huvud)
(vad gör andra för att rensa sina tankar)
(jag måste i alla fall blogga om det jag känner och tycker)
(jag skiter i vad andra tycker - det har funkat bra för mig tidigare)
(men jag är fortfarande sjukt nyfiken på andra...)

Ni är ett mysterium för mig, alla där ute!






23:34 skriver jag till det här:
inser att min blogg har blivit min dagbok.
det jag undrar över är vad människor tycker om mig också, som sagt skiter jag i det, men jag är ändå enormt frestad att få veta. släkten vet jag ju vad de skulle säga, eller åtminstone nästan. men mina vänner, vad tycker de? och om jag skulle fråga dem skulle du ju inte svara vad de egentligen tänker. rätta mig om jag har fel, men om jag vore en egocentrisk bitch skulle ju ingen våga säga det. för folk skulle tro att man blir ledsen över det. 

vilket trams jag svamlar, dags att gå och sova!

1 kommentarer

Ett litet h

13 Mar 2010 11:13

Men det är ju frågen, vill du egentligen veta vad alla andra tycker? För även om du inte tänker på det, så vet du ju faktiskt vad dina bra och dåliga sidor är och det behöver ingen annan säga till dig. Nu kanske du fick något att tänka på, och det tycker jag är skoj! Puss o kram

Kommentera

Publiceras ej