Du ska inte tro det blir sommar.

2kommentarer

Det är solsken och vår och jag har det så jäkla bra!
I lördags åkte Siri och jag till stan och jag köpte världens finaste stölvar, jag älskar stölvar! Sen badade vi, och bastade och fick fint hår. Kom hem halv tolv och då var det svinkallt och stjärnklart.

I söndags träffade jag Maria och Siri och tog en fika på Lilla Blå. Jag hade handlat god mat och varit hos Lena innan. Efter att mina vänner och jag fikat i några timmar gick Maria och jag och kritiserade maten på ICA. Vi var där i en timme men handlade inget.


Igår var det internationella kvinnodagen. Detta firades med sol och att sitta ute på en stol på trappen. Det var VÅR! Jag hjälpte även solen på vägen, lyfte bort snön och spred ut den på vår väg så det skulle gå snabbare att få bort skiten.
Sen jobbade jag i 2½ timma på mitt jobb.



Idag. Läsa, skriva, äta lunch med tjejerna och dansa i stan.
Det vill säga njuta av livet och hoppas att snön försvinner ännu fortare än fortast så jag kan använda mina skor jag fick i födelsedagspresent!
TAKE CARE!!!!
//Jk

2 kommentarer

mamma <3

09 Mar 2010 12:34

Nu är det på G kan jag lova, nästan snöfritt hela vägen till jobbet. Snart får skorna användas!

Trevligt att äta "lunch med tjejerna" ;-)

Se till att vattna min blomma!

Kram

E

09 Mar 2010 13:19

"Till minnet av en regnig natt..." Lev livet min sötnöt!!

Kommentera

Publiceras ej