Hej vart är du? Vi ska laga mat nu.

1kommentarer

En alldeles underbar dag, mest underbar efter att skolan hade slutat. Då jobbade jag i några timmar och fick eminent besök av en Siri. Sedan gick jag hem, såg att de stängt av bron nedanför mig. Den är dubbelt så stor, floden alltså, än vad den brukar vara. H2O får inte plats någonstans! När jag väl var hemma fick jag inte bege mig ut och springa för mamma, blev ledsen i ögat. Jag älskar så att springa!
Nu har jag dansat och sitter och lyssnar på musik. Har ätit opp två russinmuffin också. Älskar allt onyttigt!
Skall snart hoppa i säng. Men inte sova. Nä, inte idag.

Jag känner mig saknad, lite saknad av mig själv. Jag saknar mig. Ibland kan man undra var man har sig själv, tycker ni inte?


Hej vart är du? Vi ska leva nu !
//Jullan

1 kommentarer

Anonym

30 Mar 2010 15:15

Jag är här! Och du kommer nog säkert att hitta dig till slut, det är jag helt övertygad om.

Kram <3

Kommentera

Publiceras ej