I'm your butterfly, I need your protection, be my samurai.

1kommentarer

Idag sitter jag och fantiserar igen. Det är ganska skönt och avkopplande. & ett ganska bra sätt att förbli glad på, man slipper själva verkligheten. Så idag drömmer jag och jag är glad.

Tack till människor som Björn, Mamma, Eve och Lena. En radda ganska söta namn det där. Björn är en gubbe som är awesome och gillar negerbollar. Det gör jag med.

Delfiner i luften, pratande träd, vänskap med en väg, dröm om att vara prinsessa i en Disney-film... Att leva i sagor och sånger med schvungfulla melodier och söta djur. Det är min räddning en dag som denna.

1 kommentarer

moster

26 Mar 2010 09:19

Dröm inte bort för mycket, så du försvinner från verkligheten. Var rädd om dig. Tusen kramar från mej till dej.

Kommentera

Publiceras ej