Kärlek i en sak.

1kommentarer

Det var i fredags när vi skulle hämta pizza. Det var lite sådär sommarkänsla i luften, med en tendens till mörker fast klockan var sex och det luktade vår om luften; om man hade bra fantasi så skulle man lätt kunna trott att det varit sommar (om man ignorerade de 2 ynka graderna). Jag bar mina nya stölvar och ingen jacka. Jag ville följa med och åka i bilen. Eve körde i 40 kilometer och jag tittade ut genom glasrutan.
- Det är så skoj att se sakerna snabbt.
Utanför flög ju landskapet förbi, ankor, hav och träd som jag annars brukar se när jag går fick jag se när jag åkte snabbt. Och det var skoj.

Pizzorna var goda.

1 kommentarer

mamma <3

14 Mar 2010 21:50

Och du är en riktigt söt liten knäppgök ;-)



Som sagt, ha förtroende till dig själv och allt kommer att gå bra. Man ska inte "skita i vad andra tycker", man ska ta till sig och reflektera. Sedan kan man bortse från vad andra tycker och ändå gå sin egen väg, så länge man inte skadar sig själv eller någon annan. Enklast tror jag är att försöka leva efter den gyllene regeln - gör intet mot andra vad du inte vill att de skall göra mot dig...



Finns här för dig. Kram.

Kommentera

Publiceras ej