Tänker

0kommentarer

Jag har en asskoj tanke i mitt huvud. Den skall spottas ur någon gång mellan idag och år 2078. Och på tal om många år ifrån, rättare sagt ljusår, så var jag på kör för en halvtimme sedan. I 2½ timma. Vi hann sjunga 2 låtar. Jag är inte pepp... (DUMMA DUMMA DUM-DUMMA NYA DIRIGENT!!)  2 ynka låtar!! Vilket slöseri med tid, big yes

Annars så har dagen gått som på räls; skola, jobb, kör, sova. Och om dagarna fortsätter såhär lär min skojiga tanke aldrig få chansen att andas. Men såhär tänker jag inte ha det så länge till. Det är ganska påfrestande med skola och jobb. Men man vet åtminstone vad man gör tills chansen uppenbarar sig och jag hoppar på den istället, likt tåget jag hoppade på när jag bestämde mig för att ta mitt första djupa andetag.

Tills dess får du vackra, bedårande lilla tanke, sova i mitt huvud och gro och växa dig ännu större.
God natt.
//Julia

Kommentera

Publiceras ej