snurr och snurr men inget fall

0kommentarer

när man dansar så snurrar man ibland, gör piruetter. då kan man ramla. när man lever så kan man också ramla efter snurrar. jag har tydligen haft väldigt dålig balans den senaste tiden, för tjenare så många blåmärken efter fall jag haft!!!! men just idag. idag. en underbar söndag (jag brukar avsky söndagar) så efter en dag med slapphet, mamma, promenad, fisk och annat och nu mopedtur med Siri på slutet så står jag fortfarande på benen. jag snurrar igen på prov för att se om jag klarar det igen, och det gjorde jag.
en liten del beror på tekniken, men allra mest så handlar det om att tro på sig själv. när jag tror så snurrar jag upprätt.

jag har ätit fisk och sen hoppade jag opp i ett träd och sen kom Siri på moppen. vi käkade ben&jerry's på pinne sen åkte vi till en gunga och pratade om allt i två timmar.
jullan ger Eve fis på magen. tittar på magen.
- det är nog bäst ja går och snyter mig.
det var inte torrt.

I BELIEVE IN FAIRIES , I DO, I DO!!!! (peter pan)

Kommentera

Publiceras ej