Underbar, underbart. Bar under eller under bar?

2kommentarer

Citat: "Vad skulle min familj göra utan mig? Att hitta använda skedar i påse på sin säng eller skohorn på elementet i köket är bara en alldeles för underbar verklighet. De kommer sakna mig när jag flyttar utomlands i höst..." *gömmer saker i skor*

Typ så har min dag sett ut. Jag har en massa hemligheter för mig. Och jag vet att man aldrig skall berätta en hemlis, meeeeen... jag gör ett undantag för att bekräfta regeln. Tro mig när jag säger att alla älskar tidningar; de finns ju i alla former och att hålla en papperstidning i handen är väl känslan av gamla goda tider? Och man blir allmänt smartare av att läsa tidningar. Bara tack vare den där allra sista saken, att man blir smart, så har jag beslutat att säga min hemlis. tidningsbutiken.se! Det är bra grejor det.



Under mitt blonda hår, under min hud, finns tankar som är söta. De kommer emellertid aldrig räcka till ett G i matte, men där under, där ligger tankar fint bevarade. Underbart!
//Jullan



2 kommentarer

mamma <3

24 May 2010 23:53

Du både kan och kommer att få ett G i matte, var så säker!!!

Jag bara vet sådant ;-)

moster

28 May 2010 10:31

Tänk på att mammor (och mostrar) vet bäst. Kram och lycka till.

Kommentera

Publiceras ej