You got to have an answer

2kommentarer

Varför mår min kropp inte bra för? Varför snurrar jorden mer än vad den borde? Och varför är jag varm och kall samtidigt?
En lösning på problemet, eller sjukdomen, torde vara att koka opp lite H2O i H2Okokaren, lägga i lite Caramel-te (eller blir det choklad?) och till detta äta Ben&Jerry's glass. Vad tror ni? Jag tror att det kanske inte hjälper mot febern så mycket men det hjälper åtminstone till att gläda opp mig en aning!

Hoppas Eve har lust att dricka te med en sjukling.
Allt för mig idag, cyberspacekramar till er alla! Från Jullhull

2 kommentarer

Österholm

05 May 2010 11:54

Är du sjuk din stackare hoppas att du snabbt blir frisk och kry!!! kram från mig o monstren.

moster

06 May 2010 17:34

Stackars,stackars dej. Det är inte kul att vara sjuk. Det var kanske Parisluften du inte tålde...eller? Kramar i massor.

Kommentera

Publiceras ej