Syjuntavännerna på Bokö

4kommentarer



Åh. Härlig känsla att komma in i en tyst ishall. Speciellt ihop med en så bra vän som min vän. Isen låg vit och blank. Det var ensamt och lite kusligt. Snöra på sig skrillorna. Frida hade vita och jag svarta. Wow. Hänga på sargen var kul. Ännu roligare var det att åka snabbt. Sen frös vi. Dags för fika. Det hade ju faktiskt gått tio minuter då. Bulle, kex och te med honing. Prata. Ok, mera fika. Kaka och saft. Prata. Åka lite. Sen var jag kissnödig och vi frös som isglass. (Hihi). Utanför fanns snö och Frida gjorde snöbollar, men hon kastade dem inte på mig. Sen hämtade mor oss och vi åkte hem till mig och spelade spel i några timmar. Vi pratade kloka saker, som vanligt. Och vi var ganska normala för omväxlings skull ♥


Isprinsessan!

4 kommentarer

Anonym

02 Nov 2010 20:49

Isprinsessan!

02 Nov 2010 20:54

Vi var faktiskt extremt lugna idag måste även jag instämma här! Knasigt, hur lyckades vi med det? Vi som brukar vara vildare än Indianer när vi umgås... det är ett mysterium! Tack så hjärtligt för idag! Det var kuligt:D Du vann på spelen. Glömde säga grattis till vinsten förut :) Så grattis!!!



Kram för vänskap! Min J.K<3

Sömmerskan!

02 Nov 2010 20:57

Vi måste hinna ha en syjunta innan nyår så vi kan prata om våra framtidsplaner (som förändras för varje gång vi ses, eller byggs på?) och sörpla te!!

Jk

02 Nov 2010 22:12

Wow, jag kommer sakna dig otroligt mycket när du åker. Väldigt himla mycket. 3 freaking månader är så lång tid. Jag insåg det nu, och jag vill inte inse det. Det är inte kul!! Men vi skall skicka brev och allt sånt! & hinna träffas lite när du har tid innan du ger dig av. Lova! Det blir bra det!! :D Säg att det blir det?! :( I alla fall bättre! :D

<3

Kommentera

Publiceras ej