Jag är sexton år

1kommentarer

Idag har jag sett när klockan varit
09.09
15.15
16.16
17.17
18.18
21.21

och tro nu inte att jag haft tråkigt bara därför. Suttit och stirrat på klockan för få den att gå snabbare eller något. För dä har jag inte! Jag har haft kul och bara haft sån cool tur att jag lyckats se dessa klockslag. Jag blir alltid lika exalterad när det händer! Det är ascoolt tycker jag.



Fler saker som hänt i mitt liv denna 11/11 är att jag tillbringat lite tid med att lega på golvet, käkat (snott) naturgodis från tre medlemmar i min familj (vi är fyra sammanlagt). Mamma, pappa och Eve hade tydligen köpt varsin påse. Jag snodde från alla. Ibland är det bra att vara liten. 16 nämligen. Det är inte så smått längre, det är stort och nästan vuxet, 163 centimeter från marken och så jäkla mycket mer.
Det är sexton år, en siffra lika bra som de flesta andra.



Bilderna tog www.sonjawernmarker.blogg.se igår när vi åt ute innan det var lunchkonsert. ♥

1 kommentarer

linda

14 Nov 2010 19:20

tack julia! visst är den gullig? haha :D

Kommentera

Publiceras ej