Jätteskönt

0kommentarer

Jätteskönt att bara vara ledig några timmar. Jag har haft så mycket tid efter skolan idag. Typ fem fria timmar. Jag har kunnat göra precis vad jag velat. Göra sit-ups och träna armarna och piruetter. & sett på Top Model. Jag är ju lite kluven inför det här med teve men idag har jag känt mig lite däven med ont i huvudet och sådär så då fick det bli teven en liten stund. Slippa tänka. Jag menar, är det inte underligt att vissa planerar hela sitt liv efter en dumburk? Att man ser på irrelevanta grejer för vilken mening? Jag vet inte, om jag hellre skulle vilja avsluta mitt liv med att tänka att mitt samvete är lyckligt och historien intressant. Eller att veta att jag föredragit liven på teven framför mitt eget. Jag är så kluven inför detta... Att se på teve är kanske att ta tillvara? För tillfället försöker jag att sitta så lite som möjligt framför teven. Men ett måste är förstås lite engelska, franska och gossip girliga program. Kanske också "Så mycket bättre" någon gång. Bara för att få se/höra Petter. Jätteskön kille!

Well, det är en stund kvar till John Blund kommer. Jag tänker inte låta den gå till spillo. Krypa ned med bästa boken i sängen och ha det jätteskönt. Det är vad jag tycker är att ta tillvara, på allra bästa sätt :)

JÄTTESKÖNT!

Kommentera

Publiceras ej