Julia Awesome

2kommentarer

När jag blir stor skall jag bli asball brud. En tuff, stark och smidig tjej med svart hår och stora tuttar. Jag skall kunna kasta knivar och kunna råna en bank om jag så skulle vilja. En jättesäker bank med hur många larm som helst. Precis så bra skall jag vara. Precis som Nikita & Modesty Blaise.
Fast jag skall inte råna banker, jag skall klå alla elaka människor och säga "Mer kärlek åt folket" varje gång jag gör gott. För jag spelar alltid på de godas sida.
Så någon gång när jag är pensionerad och sitter på en ö och äntligen har tid att göra vad som än faller mig in. Så skulle jag läsa. & då skulle serietidningar & teveprogram handla om mig. Då skulle jag läsa om det.

& namnet skall låta asballt, precis som Nikita & Modesty Blaise gör.
Det skall låta som...

Julia Awesome!

2 kommentarer

Anonym

04 Nov 2010 00:03

Äh, tror du sett för mycket på tv under lovet ;-)

anna

04 Nov 2010 10:55

Den vackra tjejen är Gemma Ward :D

Kommentera

Publiceras ej