Kul i mörkret

1kommentarer

Det är kul att släcka lampan när syrran sitter på toa.
Hehe. & mamma gillar att knyta ihop hennes långa fotbollsstrumpor så hon sitter fast och så kittlar vi henne tillsammans. Förresten jag gillar också det! Hihi. 
Det är bara hämnd för att syrran satt på mig när jag var liten och höll fast mig i armarna och gjorde häng-spott. Det är när det liksom hänger från munnen och kommer jättenära ens ansikte. Häng-spott var Eves uppfostringsmetod. & som ni märker gick det ju bra med mig! Fast Eve behöver knytas fast ibland, det tycker jag. Så det gör vi rätt vad det är... Jahopp. 
Undrar vad som händer nu. Eve måtte väl vara klar på toa när som helst.

Hehe!!!!

*går och gömmer mig i någon liten springa*

1 kommentarer

E

04 Nov 2010 07:03

haha vilken livlig fantasi du har min vän ;)

Kommentera

Publiceras ej