Leende runt halva huvet med öron som stopp

1kommentarer



Busy day! Har ju typ inte fått nog av alla härligheter mitt liv frestar med. När det ena äventyret tog slut började ett annat. ES1a, bibblan, varm choklad-fika med boken jag lånade (något om människor runt om i världen som skrev när de satt på caféer. När de väntade på någon, eller bara fikade ensamma och ville fördriva tiden med att skriva så blev det en liten bok tillslut). Den passade mig som handen i handsken.
Sedan kom mamma och vi gick på hemligheter vilka jag inte kan avslöja ännu, men jag kan säga så mycket att jag steppade i alla fall. Hihi...
Kom hem för någon timme sedan och såg att det kommit post.
Ett brev.
Brunt och litet.
Öppnat...

Shakira. Biljett. Dublin. Musik. Skaka rumpa. Hoppa och skrika som galningar.

Jag älskar post tre varv runt jorden och tillbaka. Och Shakira lika mycket. Så nu sitter jag här och skulle vilja le runt halva huvudet med öronen som stoppar det från att gå runt hela huvudet. Men det orkar jag inte göra. Men inuti så gör jag det.

Jag är helt slut. Av lycka & trötthet.

1 kommentarer

Österholm

09 Nov 2010 15:19

Åh, vad tråkigt för dig att behöva stå ut med en hel konsert med just Shakira;)

Kommentera

Publiceras ej