Mystery keys found

0kommentarer

Jag är sjuk idag. Känns som att jag svalt en spindel och jag har spykänsla hela tiden. Dumma hals som spelar mig ett sånt spratt! Annars är jag helfrisk idag (om man jämför med hur jag kände mig igår). Så jag har hunnit lösa massa knepiga mattetal. I found the key to the mystery, liksom! Fast nu har jag tröttnat och skall göra andra läxor. Tänkte ta pulkan ned till Ado-Foto i eftermiddag också. Såg att jag hängde där på några kort. Ser säkert ut som en fisk. Men lottklänningen är inte med, den jag stoltserade med i Norrköpings Tidningar, Aftonbladet, Hemmets Journal och Fjärta med ditt hjärta. Då när jag blev intervjuad och svettades som en häst. Wow. Har hunnit med så mycket.



Jag har lyckats öppna många magiska, mysteriska dörrar i mitt liv. Nycklarna sitter i huvudet. Jag har sparat dem där för all framtid som bevis på hur bra jag är. 


   
Till Eve: Saknar dig, du skulle ju kunna vara snäll mot mig när jag är sjuk och kanske skriva ett blogginlägg idag? Lika fint som det förra! Du är bäst, www.intressantajag.blogg.se 

Till Mammsi: Du gjorde mig glad när du ringde på dörren innan du gick idag. Lika glad som jag blir när Eve kommer hem. Vi har sån fin melodi.

Kommentera

Publiceras ej