Secret är ett fint ord

1kommentarer

Händelserik dag! Pelle Svanslös av och med teatertvåorna på De Geer. Den var så bra!!!!! Och jag kan ju lite om Pelle... Har uppskattningvis sett de filmerna över hundra gånger och mer. Måste påpeka att den var något bättre än vår uppsättning på fritis när jag var liten. Jag var då Pelle och vi höll till i kuddis och enda publiken bestod av dagisbarnen, typ. Men dessa tvåor kunde verkligen agera (vissa i alla fall) och de lät typ som Pelle, Måns och Bill & Bull.
Sedan har vi dansat på Öppet Hus. Adam Svensson kom och var gästdansare. Värsta melodifestivalen! Han är ju från Viken och allt. Sen kom jag hem, efter att ha haft djupa samtal med Maja på bussen hem (puss!). Möts av mamma som är helt oppe i varv. Vafan har hon gjort liksom? Just nu hemmafru som bara shoppar och shoppar hela tiden... MIN MAMMA!! Största jämställdhetsbruden och allt... Nae. Får se imorgon om det var ett bra köp, om inte lär ni inte få veta vad det rör sig om. Men om det är bra... DÅ NI! :-D

Vem är X? Jag tror jag läst en dikt som bara bestod av ett X. Eller kryss eller vad det var. Det kunde betyda fyra vägar, eller om man vänder lite på det var det ett kors etc etc. Men vad du betyder för mig har jag ingen aning om. Tänk om jag saknar dig också? ...

XOXO - det betyder i alla fall puss och kram på engelska!

1 kommentarer

Maja

19 Nov 2010 17:14

Puss!

Kommentera

Publiceras ej