Tom & Jerry

1kommentarer

Hej hej kära bloggen!
Åh, vad jag kan skrodera idag! Första dagen på lovet. Det är jag visserligen inte jätteensam om för det kan ju alla elever njuta av den här veckan. Medan alla vuxna får nöja sig med att läsa och minnas om sånt som lov, för de har bara semester vilket inte alls går att jämföra med att ha lov. För lov är askul!!! I alla fall jag & mina klassisar åkte in till dansstudion och skakade rumpa och tog kort och hej och hå så vi höll på. Vi ses nog på fredag också! För vi kan inte vara från varandra  :-)
När man har lov har man tid att göra sånt man vill. & i söndags fick jag låna några riktiga filmklassiker av morfar. Tom & Jerry, 91:an, Helan & Halvan och Åsa-Nisse. Det är bra grejer det. Invigde lovet med 3 avsnitt av Tom & Jerry och så lite kex till det. I kakpaketet får man alltid en figur, om ni minns? Jag fick Tom.

Imorgon blir det fler äventyr, hoppas vi syns då!
God nattis!

1 kommentarer

Fridis :)

02 Nov 2010 21:02

Morfaror, di är braiga di! Jag hittade hur många Tom-& Jerrygubbar i en burk häromdagen. Nu har jag dock slarvat bort dem igen. Mitt rum........ :D haha!

Kommentera

Publiceras ej