Ajjj!!

2kommentarer

Idag gav jag en rak höger till en kille. Sen knäade jag honom. Han flög ned på golvet. Låg och kved när jag sparkade lite mer i magen på honom. Sen utan förvarning tog han tag i mitt ben så jag föll. Då slet han mig i håret och drog mig några meter. Jag armbågade honom i magen så han släppte. Så örfilade jag honom och han tog stryptag på mig. Tryckte opp mig mot väggen, jag skrek. Då sa vår teaterlärare: Det där ser bra ut.
För vi spelar West Side Story.
För det är awesome.

2 kommentarer

Österholm

21 Oct 2010 08:32

Kan en så mjuk tjej vara så tuff och rå???

Jullan

21 Oct 2010 16:50

It's theatre! Först måste man gå in i en roll, på scenen är man aldrig sig själv. Sedan slåss man - utan att det gör det minsta ont. Vi nuddade knappt varandra!

Magi!

Teater!

Asgrymt!

Kommentera

Publiceras ej