Nu. Vilket fint ord.

2kommentarer

Just nu i denna sekund lyser jag, som stjärnorna på himlen. Helt tillfreds med livet just precis nu. Inte imorgon eller igår. Det är som att alla snören som leder min lycka samtidigt befinner sig på samma plats. Typ knutna ihop. Så då tänkte jag bara säga såhär: Att jag skickar lite lycka & kärlek till er alla som läser min blogg och lite till alla andra här i världen. Men mest till er som läser min blogg förstås. Jag som har så mycker delar gärna med mig.



Så tänkte jag säga att det var maskeradfest med ES:arna ikväll. Jag var pirat, precis som Kapten Krok i Peter Pan. Sonja var nyckelpiga. Alla andra var megaläskiga, förutom Maja som var rymden. Hon såg magisk ut. Därför ville jag bara visa Maja och alla er andra vilket fint rum jag har. Jag sover under bar himmel varje dag (har hela solsystemet målat på taket om ni inte ser det).


NU skall jag sova.

STJÄRNFALL
//Jk

2 kommentarer

Sonja

26 Oct 2010 19:30

Du är så fin, jag tycker om dig så mycket :)

F.L

02 Nov 2010 21:10

Jag såg den supercoola piratbilden men jag kunde inte kommentera för jag var inte vän med hon som lagt ut bilderna. Du var SNYGG!!! <3

Kommentera

Publiceras ej