Som en clown.

3kommentarer

Utklädd i fåniga kläder som sitter åt snyggt istället för att vara bekväma. Med hår som visserligen inte är afro, men ändå ganska ruffsigt sitter jag här. Fast framför datorn. Men det som ändå gör mig mest lik en clown är ansiktsmasken jag har. Glömde visst bort att jag hade den på mig, kletade på mig den för ett ganska bra tag sedan och sen såg jag att Linda gjort en film med DeGeer-ettornas dansare och blev sittandes här. Skulle kunna se på den hela natten. Den är sååååå fin!! ♥



Så nu sitter jag här. Med stelt vitt ansikte och röda läppar, som en clown, och ler ett brett leende.


*Ramlar i säng*

3 kommentarer

mamma <3

08 Oct 2010 11:08

Åh, så fina tjejer! Blir ju bara precis lycklig av att se er dansa...

moster

09 Oct 2010 08:13

Jag håller med dej Jullan, man kan sitta hur länge som helst och titta på er, jag ler med hela kroppen utan mask KRAM

Bianca

17 Oct 2010 13:20

Vad heter den sista låten som spelas (: ?

Kommentera

Publiceras ej