Kina i Stockholm.

0kommentarer

Tog en sväng till huvudstaden med sis igår. Mys! Det blev emellertid inte så mycket shopping för mig (min revisor är sträng) bara en sked och två småburkar från Rice. Sen gick vi på museum och till Gudrun Sjödén, fikade 3 gånger och tog kort på en hund som hade dreadlocks. HAHA! Blev inte så bra skärpa så lägger inte opp den bilden men ni får i alla fall se en terrakottagubbe och mig!


Östasiatiska museet för att se delar av Kinas terrakottaarmé som var i stan. Poppis värre tydligen eftersom vi fick stå 45 min i kö... Tur att solen sken! Gubbarna var snygga men lite gamla.  



Te & bulle i Gamla stan är bra grejor. Lyssna på olika språk och bli filmade av människor som inte bor här, undrar vart Eve och jag kommer visas någonstans? Hihi.

Äventyr är skoj!

Kommentera

Publiceras ej