A la campagne

0kommentarer

Jo, nu sitter jag i min "stuga" på fyra våningar och har just druckit opp min kopp med varm choklad och ätit digestive med brieost. Åh.! Vi har varit ute och åkt i typ 2-3 timmar nu. Det guppade skönt på vägen och jag var dödstrött och ibland tänkte jag somna på mammas axel och då drömde jag mig bort. Att hela familjen var på väg i vår bil mot ett annat ställe. Till ett hus på landet med stor altan och ängar med solrosor på. Med berg, hav och skog precis utanför dörren. Och jag skulle gå i skogarna hela dagarna med rosa luva för att pappa skulle också springa i skogen och då måste man ha rosa luva för att inte dö. Annars kanske han tror att jag är ett vilt djur.
Pappa dödar till exempel grisar och låter dem sedan få vara med om deras livs (döds?) resa, nämligen på fyrhjulning. Wow. I bet ni aldrig sett en gris på fyrhjulning någon gång? Död till på köpet.


Har ni sett den här bilden förut?

Tillbaks till min dröm på mors axel: Mamma skulle sitta vid havet hela tiden och Eve skulle fota allt.



När vi åkte såg jag en stjärna falla, så dumt av mig att inte önska allt det här! ♥

Kommentera

Publiceras ej