Ett äventyr.

1kommentarer

Har ansett de senaste 2 dagarna kategoriseras in i mappen för äventyr. När jag tänker efter så är hela mitt liv lite av ett äventyr. Igår till exempel flög jag och hoppade på moln. Jag gick och la mig klockan åtta. Tänka sig, jag som avskyr att sova njöt för en gångs skull av det! Jag gjorde det till ett äventyr, så klart!

Idag gick jag opp klockan fem för jag trodde att vi började 8. Vi började kvart i tio så klart. Vad finns det då att göra för en blyg tjej? Börja böla eller hitta på ett äventyr?

Det blir så mycket enklare att tänka att det blir ett äventyr. Jag skulle inte överleva utan mina äventyr. Använder dem allra mest i skolan, eftersom jag alltid är ensam när jag lever i dem. Mitt nästa äventyr kanske blir att försöka prata med några...?

Vem vet vad mitt nästa äventyr blir?

1 kommentarer

Emek

14 Sep 2010 19:07

Fanns det ingen vänlig själ som kunde talat om för dig att ni inte började förrän kvart i tio??



Övervinn blygheten och på't bara! Alla som känner dig vet ju att du är värd din vikt i guld. Nää, diamanter förstås ;-)



Puss <3

Kommentera

Publiceras ej