Gissa vad jag pratar om?

1kommentarer

Nää, har inte lätt för det alltså. Jag har såååå svårt för att vara still. 7 timmar stillhet till på köpet. Det är visserligen en timme mindre än vad jag brukar vara still när jag utövar denna konsten så jag borde ju inte klaga. Men det är ändå en väldigt lång tid att inte göra någonting på.

Måste göra någonting.! Kul i alla fall att man kan glädja alla andra när jag inte gör någonting. Som till exempel låta dem lyssna på mig. Inte för att jag låter som pappa utan för att jag kan säga saker jag inte har en aning om. Pinsamt!

Nu inser jag att jag inte klippt bort lappen på min nya pyjamasbrallor jag använt i en veckas tid. Men vad gör väl det? Det är ju inte precis något jag brukar göra för den delen. Hehe. Klippa bort lappar på kläder alltså.

Men nu skall jag gå och göra ingenting. Blir väl förhoppningsvis dags för frukost efter det. Svamp.

SEE YA IN FUTURE, DARLINGS

1 kommentarer

Österholm

09 Sep 2010 21:43

Hej...nu efter hela sommaren har jag kommit fram till datorn. Upptäckte att jag missat en hel del i era liv suck. Hoppas att allt är bra med dig och att du dansat rakt ut i livet!! Och så måste jag säga Tack för en fin bild och fina ord till min "stora" flicka på sin födelsedag, hon blev alldeles rosig om kinderna och gik nyss och lade sig med ett leende på läpparna det behövde hon kan jag lova. Stora kramar till dig från mig.

PS. Alma har kommenterat ditt inlägg på hennes födelsedag DS.

Kommentera

Publiceras ej