Happiness!

0kommentarer

Var skall jag börja?
Vår teaterlärare är en blandning av Mattan (Mats Winblad), Olle Wester & Pelle Björnlert. Alltså underbar. Jag älskar att ha teater i skolan. Och att dansa. Min kropp har redan börjat förändrats. Den konstanta träningsvärken kanske är orsaken? Snart magrutor. Kulturhistorian då? Gillar jag den?
Alltså!?! Är det meningen att allt kan vara så bra så att allt detta får jag samtidigt som jag uthärdar skolan? Är det här vad jag GÖR på min skola? JAAAAAA :-D
Dessutom har jag så söta människor i min klass så jag skulle bara vilja krama allihop.
Och en sak till. Min fransklärare sa att hon aldrig haft en så bra etta som mig i sina klasser. Hon sa det. Och jag bara:

WOW, IDAG ÄR JAG SÅÅÅÅ LYCKLIG


Just det, ha den äran Pata! Hoppas du får asmycket tårta idag.

Kommentera

Publiceras ej