Kasta mackor på vågor av regn

1kommentarer

Tjingeling eling-eling pling-pling.
Igår bakade Eve ganska sent. Så jag var oppe till typ 10 bara för att smaka. Låtsades packa väskan och sånt där. Ändå så hann jag inte få någon bit. Tur att det kommer fler dagar, tycker man då. För idag har jag haft massa tid.

Idag har jag läst lite. Jag älskar les mots (orden) så himla mycket. Och jag tycker att man har ett visst ansvar här i världen, både till sig själv och faktiskt till författaren. Båda blir glada när man läser deras verk. Dvs om det är en snäll författare. Så mycket tid är nedlagda på orden i böckerna. Sånt arbete går inte till spillo om man har en Jullan. I read everything.

Så gick Eve och jag ut på äventyr efter eftermiddags-teet. Vi kastade macka i fula kläder i sjön nedanför oss och så körde vi basket med cykelkorgen som basketkorg.

Dags för dagboksskrivande! Fina dagar bevarar man i hjärtat och när de försvinner väcks de åter när man läser om dem.

1 kommentarer

Anonym

27 Sep 2010 21:24

Du är bara sååå fin... <3

Kommentera

Publiceras ej