Lågt blodsocker

0kommentarer

Hej! Idag har jag haft lågt blodsocker. Blev så stressigt imorse så jag hann inte packa matsäcken. Så jag har varit lite down idag, men nu när jag har högt blodsocker igen är jag glad och tänker tillbaka på dagen som varit rätt FANTASTISK. Åhh. Dans och världens roligaste idrott. Människor är bra. (orkar inte komma på ett verb). 

Här hemma är alla tjuriga och trötta (jag är bara trött). Valvaka tär på krafterna. Jag blir lite rosenrasande när jag tänker på SD. Men ganska glad när jag tänker på att vi inte har några läxor och liten sovmorgon imorgon (massa tid för att packa matsäck!). 

Skulle kunna sätta mig framför teven och bara släppa huvudet fritt, det är en härlig känsla. För att se på teve och släppa huvudet är bara sånt man kan unna sig när man har tid. Tid är således härligt. Blir nog att se Chicago. Föööör, bara gissa vilken klass som får gå och se generalrepititionen av den när den skall börja gå i Norrköping då? Bara gissa vilken klass! Helt gratis.
Damn, det är tur att Mona inte vann valet igår för jag skulle inte vilja lämna landet just precis nu. Det är bra här.

Orka och kämpa!

Kommentera

Publiceras ej