Livsnjutardag

0kommentarer

Det har varit en fin dag. Jag smälter in i klassen precis som isarna smälter in i havet. Gör inte många vågor på vattnet, utan jag bara smälter. Ganska najs att föreställa sig som ett isberg, eller en glass!
Faktiskt.
Såg en ekorre idag, så dansade vi balett till Shakira och Maja sa att jag fick ut mina fötter ganska bra när vi stod i första position och då blev jag glad. Jag har nämligen tränat på det. Att få ut benen vid höfterna alltså, om man inte kan det så kan man inte bli en riktig proffsdansare har jag hört.
Så dagen har varit riktigt bra, inte en enda sur min. Mamma och jag köpte citronsaft förut. Det får man sura miner av men ändå så är jag glad. Offantligt glad.

Gör mig färdig för sängen. Skall bara dricka lite varm choklad sen läsa lite i Hertha.

Wow, jag har blivit ett bolibompabarn. Gå och sova klockan åtta.

PEACE! :D

Kommentera

Publiceras ej