Lördagsgodis

2kommentarer

Vakna halv 7, dricka varm choklad med grädde och se på Amelie från Montmartre = en riktig mumsig start på en lördag. Sedan tog pippin och jag en runda i byn och då blev det nytt nagellack, ny ögonskugga och te som gör att jag sover bättre. Sen åkte jag hem till min syster och gjorde en riktig frisörfrilla på henne! Imorgon, den stora dagen till ära (VAL!!), tar jag fram saxen. Hon blir snyggare när man får fram kindbenen på henne. Hon kommer säkert gå med på det...
Sen åkte vi till mormor (efter att ha varit på ICA och tittat på Nestles välling). Mormor bjöd på fika ♥ och efteråt fick vi gå ut och plocka på oss plommon och grejer. Min mormor är den bästa läraren. (Oftast;-)
- Vad är det där för något? (trodde det skulle vara någon hortensia eller någon annan blomma med fint namn)
- Haha, det där är knark. (hon skojade naturligtvis)

Min baby när jag blir stor skall jag döpa till Mai. Precis som världens bästa mormor i hela världen.
Hon är godare än lördagsgodis någonsin kommer vara.




VAR LIKA GOD SOM DET GODASTE GODISET, FOLK TYCKER OM DIG DÅ.

2 kommentarer

E

19 Sep 2010 00:15

Älskade mormor :)

österholm

23 Sep 2010 22:20

Håller med dig världens bästaste mormor!!!

Kommentera

Publiceras ej