Love is in the air

0kommentarer

Bonsoir.
Idag har jag kommit underfund med en grej som jag egentligen vetat hela mitt liv: Kärlek och glädje är det bästa i hela världen. Ger du det så kan du nästan lova att du får det tillbaka. Det är så himla skönt att veta. Det är liksom något jag skall komma ihåg när jag är sur någon dag. Då är jag säkert i behov av kärlek och då skall jag krama någon så jag blir glad tillbaka. För båda dessa grejer är något av en bristvara i den värld vi lever i. Det vill jag ändra på och min bästis också (FRIDA). Vi är glädjeflickor ! Det är såna som sprider glädje kring sig. Kan inte du också bli en sån? Eller en glädjepojk kanske vore mer lämpligt för någon annan...
Tillsammans kan man ta världen med storm. Fast jag är ett bevis på att man som ensam också klarar av att göra en annan människa glad, åtminstone för en liten stund. TILLSAMMANS ÄR MAN MINDRE ENSAM, ge någon en kram idag!

LOVE & HAPPINESS

//jullangullan

Kommentera

Publiceras ej