Mademoiselle Julia Teddy Elisabeth

1kommentarer



Jag har ätit en massa saker nu. Jag bara går opp i vikt nuförtiden. Hela jag växer. Åt alla håll. Men jag vill vara petite! Vill inte ha muskler som väger. Hur skall då min drömprins orka lyfta mig när han räddar mig?  
Visste ni förresten att ett gevär väger ganska mycket om man är liten? & när man ser i kikaren (som jag gör på bilden) så måste man vara still och inte skaka. Så är det. & i kikaren så kan man se ett äpple eller en plåtburk. Och dessa saker ser man knappt utan kikaren, för de är så långt borta och så små.
Det är lite skillnad mot en stjärnkikare. För i dem ser man bara stjärnor och planeter i. (inte ofta man ser ett äppel i rymden).



& en sak till som jag inte får glömma att skriva; om man tittar i en stjärnkikare om tre år... så kanske har jag vuxit så mycket åt alla håll och blivit så stor att man kan se mig där i! I en stjärnkikare alltså ♥


"Vill ni se en stjärna? Se på mig! "
Dansar i köket just nu. Till bra musik. Skall snart på yoga.

KYSS

1 kommentarer

mamma <3

17 Sep 2010 11:50

Min lilla knäppgök ;-)

Vad har vikten med saken att göra? Vältränade muskler är det som gäller när man ska dansa!!!



Ha en myyys helg, så syns vi på sön em. Ser fram emot att få se ditt nystädade och något mer välorganiserade rum då ;-)

PUSS & KRAM

Kommentera

Publiceras ej