Söndagsmys.

1kommentarer

Vaknade vid 7 så då tänkte jag att: hmm, jag gör en hotellfrukost! Nystrukna dukar, kaffe, blåbärssoppa, ägg, macka, digestive, knäckebröd, fil, mjölk, smör, salt, honing, 5 sorters ost, äpple, yoggi & jos, och så förstås en kandelaber och massa andra ljus (till exempel i form av Eve, mamma & pappa)

Där är receptet på en underbar start på morgonen.



Till och med kameran vet att mamma är något extra. "Skål" säger pappa!


Sedan rensade mamma min garderob, och jag sa "Behåll, Släng". Precis som i 6 & the city.
Sedan sprang jag i en kvart och gick i 20 minuter. Således var det dags för kokospannkakor, äppel- och kanelpannkakor samt pannkakor med socker! Jippi! Vräkte i mig 3.
Senare befann vi oss hos moster Lena på klädparty. Lena är en snäll prick. Mycket snäll prick.


Min dag som var bra, blev dålig och blev bäst i slutet.
Nu skall jag bara dricka varm choklad, sedan hoppa i säng.

KÄRLEK!!

1 kommentarer

E

13 Sep 2010 18:47

En mycket fin start på dagen!! Tack så mycket min kära Sis<3

Kommentera

Publiceras ej