Vi lever för att leva.

5kommentarer


När jag gick hem idag var jag tvungen att ta kort. 3 eleganta damer, och JAG gick i deras fotspår. 

Vi lever för att leva och inte för att dö.
Fåglar äter i fågelholken sin mat. De grisar ned något förskräckligt och strör mat omkring sig. Till exempel solrosfrön. Dessa växer sedan opp till strålande solar lika långt opp mot himlen som små träd. De avger syre och gör det enklare för oss att andas. Andas så att vi inte dör (ibland flåsar).

Solrosor är ungefär som vänner.
När de vissnar så lider man. Sen växer nya opp och man typ gillar dem så jäkla himla starkt. Vännerna skiner och når snart himlen också de.

Typ som på bilden.
Vänner i livet gör att man lever, långt tills man blir gammal och går långsamt. För vänner är som solrosor, de gör luften ren och fin att andas i. Andas så att man lever. Flås flås.

Tack alla som är mina vänner, låt oss leva för att leva!! & jag hoppas att jag vattnar er ordentligt.
HURRA HURRA HURRA

5 kommentarer

E

30 Sep 2010 18:09

Haha vilken underbar bild!! Har du tagit den?! Nästan som de tre bockarna Bruse ;-P Du ser vem som är vem va?



Löv U <3

Jk

30 Sep 2010 20:44

Svar: Ja, med mobilen! Kunde inte motstå söta människor.

PUSS :)

Anonym

01 Oct 2010 12:01

Åh, bara så underbart! Både bilden och dina rader...

Tack min vän <3

Österholm

02 Oct 2010 21:27

Ja de var gulliga!!! Tänk vad dom går och småpratar om väder mat och tv program eller??? SÅÅ skönt att man har vänner hoppas att jag också kommer gå så om hmm 40år typ. Kram

Morfar

03 Oct 2010 15:43

När morfar kommer med rullatorn får Du ta Bild ochså men Du skall fåka med mig.

Kommentera

Publiceras ej