Bästa dagen, eller bästa och bästa

0kommentarer

Jag är lyckligast i kosmos idag. Inte imorgon för då är garanterat Kate det, med all rätt. Men idag är sannerligen min dag! Berikande lektioner och när jag kom hem kan ni inte alls gissa vad jag varit ute på för äventyr?! Fler bilder kommer vartefter. Men jag har i alla fall varit och kollat på traktorer! En åldring med vitt skägg men ingen röd luva samlar traktorer och ställer på rad. Precis som en nation samlar soldater i en armé och ställer på rad (fast traktorerna var emellertid inte riktigt lika stiliga). Himmelriket. Bad far om att få en i 18-årspresent men vi får se.

Dagen rockar som rockringarna om sommaren. Skall fortsätta med min lilla dikt om Monarken & Middleton medan jag ser om detta par på teven! För idag är det ju nämligen torsdag, min virrpanna till människa. Inte onsdag eller fredag. Tur.
//Jk

 

Kommentera

Publiceras ej