Fint folk

1kommentarer

På bussen satt Frida som inte kan spela gitarr. Fast det visade det sig att hon ljög för mig, för hon kunde nämligen spela varenda låt jag föreslog (t.o.m. Waka Waka)! Hon slutar aldrig att överraska, haha. Sedan träffade jag en annan Frida inne i staden en snabbis, förlåt om jag skrämde dig! Därefter träffade jag folk som var sugna på picknick. Så vi slog oss ned i en park och solen lös (notera östgötskan) och vi hade det mysigt. Fint Folk. Ja, sen skyndade Eve och jag att köpa lite presenter och stuff innan vi slutligen satte oss på bussen och åt jordgubbar, och på samma buss satt Viktor, HEJ HEJ.

Nu är jag bjuden på middag och får träffa fint folk även där. Tänk vad lycklig jag är som har så fina omkring mig! ♥
//Jk

1 kommentarer

viktor.

22 Apr 2011 12:37

God Dag! :)

Jag satt i gräset och åt glass i staden. Det var helt underbart!!

Kommentera

Publiceras ej