Jag är Mr Beans Teddy

0kommentarer

Påsklovet firas med ballonger i parken i Finspång, att läsa och att skratta med mamma. Mammut och jag har varit allena här hemma och städat idag. Då är hon sådär rolig som bara hon kan vara och jag jämför henne lite med Mr. Bean, som jag avgudar. Alltså Mr. Bean och min mamma är så roliga! Jag garvar som en orangutangunge åt allt de tar sig för, de är spektakel så stora de är. Och mitt i alltihop står jag, enfaldig och användbar, och heter Teddy precis som Mr. Beans nalle.

Dymmelonsdag idag bekräftar bara att jag är enfaldig och användbar, mamma satte en lapp på mig där det stod ungefär att jag var hennes slav. Men det är bara roligt, och ni förstår ju själva varför. Allt blir kul med en Rowan Atkinson. My gr8 role model.

//Jk

Kommentera

Publiceras ej