Jag är nästan där

1kommentarer

TIOTUSENMETER OPP I LUFTEN SER JAG ALLT SÅ BRA
Jag tror att jag faller. (På tal om det så föll snyggaste killen i ettan idag. Precis framför mina fötter, eller nästan i alla fall. Måste gjort fasligt ont.) Någon springer runt i mitt huvud & jag kan inte sluta kolla, det gör mig yr. Sluta springa! Jag vill inte vara den som förrvirrad faller framför någons fötter ju.

Ni som läst DN Kultur idag såg att det stod om Cady Coleman, astronauten. Hon spelar flöjt i rymden. Då blev jag nästan kär på direkten. Läs meningen igen och känn kraften i den: Hon spelar flöjt i rymden. Det är nästan så man faller och blir helt till sig. Kolla opp henne på youtube.

Vilhelm har namnsdag idag. Grattis! & tack för att jag får läsa dina sagolikt underbara texter.

A little flute music from space
//Jk

1 kommentarer

Anonym

07 Apr 2011 12:33

Haha, förstår att killarna faller för dig ;-)

Kommentera

Publiceras ej