April 3, 2011

2kommentarer



Mitt ovårdade rum. Stackars det. Ibland glömmer jag bort att älska det. Rummet som är så fint. Tänk de som inte ens har något rum. Skall börja ta hand mer om mitt rum från och med nu.



Snygga jag. Jag är så vacker, skön och fager så det är inte klokt. Fast här posar jag lite förstås. I bakgrunden hänger Frida Kahlo. Hon har bara ett ögonbryn.



Pippi fixar altan. Jag minns när en tidning intervjuade Eve & mig: "vad är det bästa verktyget?" "Vi använder knappt några, pappa är vårt bästa verktyg." Hehe. Så sant, så sant.



Ibland bara älskar jag DN. Som när de har vackra bilder på prinsessan & prinsen som jag kan smycka min vägg med. DN:s kulturdel förgyller annars mina dagar.



Så himla cool tjej. Typ "dagens outfit", hehe. Magtröja och kepa. Det skall jag åka i hela sommaren. För nu har jag tagit fram min sparkcykel jag kan åka på. Ballt.

//Jk

2 kommentarer

sonja

03 Apr 2011 20:00

Alltså, åh, vad jag tycker om dig Jullan!

E

04 Apr 2011 07:13

Snygging där ;)

Kommentera

Publiceras ej