Världens bästa Karlsson

2kommentarer

Underbara kvalitéer har visat sig hos mig idag. Jag har virat en fläta kring hjässan och liknar Julia Tymosjenko. Jag har ätit honing och är bevisligen starkare än mamma och gav far en rejäl kamp, jag är nog tre gånger starkare än jag ser ut. Jag har cyklat till Kårtorp med Eve och käkat glass. Och jag har skjutit, vi åkte till fars jaktstuga och sköt med mina föräldrars gevär samt luftpistol. Slog min pappa; jägare sedan stenåldern, och nya generationens jägare; Eve! Överträffar mig själv ibland. Två blommor på 25 m avstånd. Eve försöker två skott. Jag med, tar den ena av dem på andra försöket. Sen går kanske 15 skott till åt, pappa och Eve försöker innan jag tar den andra blomman också. Hehe :)  

Så har jag läst i en diger bok från digerdödens Italien och nu skall jag se på teve.
PUSS, påsklov äger!
//Jk

2 kommentarer

Anonym

17 Apr 2011 23:55

Nu missade du en viktig grej ju. Dagens kubbtävling, bäst av tre du vet. Jaja, förstår att du ville glömma den! Hehe.

E

18 Apr 2011 08:06

Ja du Jullis ibland måste man ha tur oxå, vilket du tydligen hade igår ;D Kom igen nästa gång, för revansch vill jag ha ;P Tack för en härlig dag ♥

Kommentera

Publiceras ej