Gone with the wind?

1kommentarer

Vinden leker med mig. Sliter tag i mina ben och försöker få omkull mig. Jag bara stampar hårdare på asfalten och skrattar. Mig kan du inte få med dig! Då försöker han, vem det nu är Östan eller Västan, att slita och dra mig i håret. Det känns som att bli fönad fast mycket bättre. Ibland är han så stark och jag så svag så han råkar få med sig en arm eller ett ben. Då känner jag hur friheten sipprar i varje del av kroppen. Jag lyfter! Fast aldrig att han fått med sig mig... Jag bara skrattar, det finns inget slut. Jag håller mig kvar och önskar i hemlighet att jag följde med till hans värld. Där oppe. Var kommer vinden från? Vem är vinden? Who cares? Jag älskar dig! ♥

//Jk

1 kommentarer

Din vän som uppdaterar sin blogg för sällan

30 Jul 2011 23:15

Varför började jag tänka på England när jag läste så fin text? Vinden <3

Kommentera

Publiceras ej