Happiness

1kommentarer

Herregud, jag får svindel när jag tänker på morgondagen. Det här är vad jag lever för. Sånt som kittlar mina tankar och får fjärilar att bygga bo i magen. Jag blir kär i livet på nytt. Imorgon har jag nämligen franska samt första lektionen i italienska. Jihuuuuuuuuuuu! Bamsebäst och livsfest, ohhyes!

Fler saker som är bamsebra och energikick:
♥ kloka människor. Mamma är en av dem men har också hittat en nästan likadan, fast snäppet smartare, i busskompisen H. Jag har länkat till hennes blogg här till höger och råder er att läsa den, så bra så jag undrar varför det inte är obligatoriskt att varje lärare i hela Sverige slavläser hennes blogg. Det har jag gjort nu i alla fall.
♥ jag vet att jag är sent ute men kronprinsessan som skall producera prinsessbaby är väl hur underbart som helst? Grattis tusenfalt!
♥ förstår ej hur detta kunnat undgå mig men Anders Borg har varit elev på exakt samma skola som jag! Fattar ni!? Anders Borg av alla människor. Nobelpristagare i kemi och andra kändisar visste jag ju, men den som räddat Sveriges ekonomi de senaste åren, wow! Går i samma fotspår som honom. Haha. Hehe. Nästan...
//Jk

1 kommentarer

E

01 Sep 2011 17:13

Lycka till på Italienskan! Jag ser fram emot när jag gör en resa för oss tre och ni översätter vad alla underbara Italienbor säger ;)

Kommentera

Publiceras ej