Krokiga vägar i livets svängar

4kommentarer

Eve, dotter till mina päron, har nu lämnats av i Kalmar där hon styr sitt liv in på en helt ny väg. Resor och jobb har nu fått givit plats åt 3 års studier. Det känns så himla spännande även för mig, att veta att hon just nu är i sällskap med blott sig själv och börjar skapa sig ett liv där nere också. Gå vilse i början fast ändå vara på exakt rätt plats, finna alla vägar som hennes fötter aldrig tidigare har vandrat på, komma fram framåt! Världen är så härlig! Alla möjligheter i världen finns att man kan få upptäcka alla de saker man känner att man har behov av att upptäcka, det enda som sätter stopp är liksom fantasin.

Du är Tipp, Eve. ♥

Nu mår jag lite illa efter krokig väg och drygt två timmars bilresa. Dags för sängen!
//Jk

4 kommentarer

E

21 Aug 2011 13:40

Du är Topp, Jullis.

Löv u ♥

Morfar

21 Aug 2011 20:45

Hej! Fint kort på bloggen NI är gulliga.

Gratis till Nya lägenheten hopps Du kommer att trivas, Lycka till i Skolan.

Kram

MORFAR o EM

Helena von Schantz

21 Aug 2011 23:06

Min stora flicka Rebecka börjar på måndag sin journalistutbildning i Piteå. Också tre år. Lycka till dem båda. :)

Julia

22 Aug 2011 20:51

Tack morfar! Flyttar dit den 1:e september och längtar som en toka! Haha. Hoppas du & EM har det jättebra i Tyskland och äter mycket bratwurst!

Kram Jullan



Helena: Wow! Inte lite avundsjuk. :) De kommer säkert få grymt bra båda två skulle jag tro.

Kommentera

Publiceras ej