Borde önska mig en ny hals till jul

0kommentarer

Ordet hals kan vara ett av de fulare. Nåväl, nu skall vi inte vara elaka. Min hals har snart hostats bort i alla fall. Då finns inte min hals alhs. Jag kan lova att jag hostat mer än tusen gånger idag. Skulle ha räknat alla gånger, hmm. Synd att man inte tänkte på det när den här dagen började! Men minst tusen gånger. I promise!

Ryckte till lite idag då en liten ungjävel tydligen är döpt efter min greatest idol. Lilla ungjävlen gick förbi mig och hette Shakira och jag ba: Jaha? Jaså? Det heter du, minsann! Fy... (Förresten, Shakira har ny skiva: Live from Paris, var ju samma konsert som den jag såg i Dubbi-Dublin förra året. Åh, barfotadansande Shakira som startar nya skolor och pratar med presidenter mest var och varannan dag. Fint namn!) Själv heter man Julia Teddy och det här var allt för mig!

Kommentera

Publiceras ej