Inspirationskälla

0kommentarer


På tal om bilden, lyckan som upplevs när bilden är tagen kan lätt appliceras på lyckan som infinner sig i min sälla kropp just precis idag! Samma lycka, som likt Tomten kommer tillbaka på nytt, om och om igen, med fina klappar, och som dessutom kommer tillbaka fler gånger än Tomtens lätträknade besök en gång om året. Fattar ni? Just den lyckan, det är ju höjdpunkten, just den där lyckan, den känner jag idag. För vet ni vad som händer? Min syster och jag skall ut på äventyr nu igen. :) Mot Sherwoodskogen!!! Nej. Vi skall till hufvudstaden Stockholmia och se på Tjajkovkijs Svansjön, fast i modern tappning av Benke. Lyckkkkaaa! Fan va vi skall pallra oss till Moderna också, det kan jag lova. Min älskade Monet och hans ljus är ju där.
Lycka
//Jk

Kommentera

Publiceras ej