Julias juliga julgran

1kommentarer


Låt mig krypa in i en Tomtes huvud.

"Det är onsdag. Hmm. Låt mig vara världens sötaste pappa... Jag har det! Jag sitter och åker bil en timme till min dotters folktomma lägenhet och lämnar en julgran! Åh, färdigpyntad ska den vara och den ska ha ett paket under. Nej, två paket. Nej, hon får tre! Så sätter jag opp en bokhylla när jag ändå är där. Ack, måtte hon bli glad nu för nu åker jag hem igen, en timmes bilresa igen bara."

Nu kryper jag ur Tomtens huvud igen, Tomten som är min älskade pappa. Jag är den lyckligaste flickan i hela världen och så bortskämd så jag borde skämmas! Hihi. Åh, men nog visste Tomten precis vad jag önskade mig!!! Jag älskar överraskningar och barr och granar och att jag är längre än granen. Jag älskar pappa och mamma. Mamma som hade köpt en ny liten guldballerina att pynta granen med. Så fint. Nu är det jul ♥
//Jk

1 kommentarer

Österholm

16 Dec 2011 21:47

Vad fin!!! Tänk vad bra man kan ha det med underbara föräldrar omkring sig!!! Nu ska jag vänta och se om min pappa dyker upp med en klädd gran......Kram

Kommentera

Publiceras ej